AVG

Bescherming van de privacy

Stichting Helias hecht groot belang aan het respecteren van uw privacy. Wij hanteren een transparante handelswijze, waar het aankomt op het omgaan met uw gegevens. Uw gegevens zien wij in en slaan wij op in een veilig bestand en de gegevens worden niet gedeeld met anderen.

Welke gegevens van u slaan wij op? Wij vragen uw initialen en achternaam, adres, woonplaats en emailadres, om, indien nodig op een zo goed mogelijke manier met u contact te onderhouden. Uw e-mailadres, indien voorhanden, gebruiken wij om u te informeren over b.v. uw donatie of het sturen van b.v. het jaarverslag, indien u dit niet per post wilt ontvangen.

Als u uw gegevens wilt invoeren, wilt wijzigen of wilt verwijderen uit het systeem van stichting Helias, dan kunt u ons dat laten weten per email, (info@stichtinghelias.nl), per post of telefonisch.